tanha

 ✔میدونی ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟

 ❥• یعنی ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻨﺎﺭمي،

یه دفعه ﺩﻣﺎغتو بکشم!

بگي ﺁﺧﻪ ﻣﮕﻪ ديوونه ﺷﺪﯼ؟

بگم ﺁﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ ديوونه ي تو!

 ❥•يني وقتی ﺩﺍﺭم ﺑﺎﻫﺎت ﺑﺤﺚ ميکنم:

ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﺭﯾﺰ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺑﮕﯽ

:
ﺑﺎﺯ ﺗﻮ ﺍﺧﻢ ﮐﺮﺩﯼ؟

ﻧﮕﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ؟

ﺍﺻﻼً ﮔﻮﺵ ﻧﻤﯿﺪﯼ ﻫﺎ!

ﺑﻌﺪ ﺗﺎ ﺑﯿﺎم يه ﭼﯿﺰﯼ بگم...

ﺑﮕﯽ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﯽ؟؟؟

دوستمﺩﺍﺭﯼ؟

خب ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ!

 ❥•یعنی منو بگیري محکم گازم بگیري که جیغم در بیاد!

بعد تو بگی لوووس!

دردت اومد؟

خب بده جاشو بوس کنم:|

❥•دﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ:

ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎشيم ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭم...

ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰنم

ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰنم

ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰنم

ﯾﻬﻮ ﻭﺳﻂ ﺣﺮفم ﺑﭙﺮيﻭ ﺑﮕﯽ:

ﺗﻮ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻋـﺎشـق ایشونم!

ﺧﺐ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ!

❥•دﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ:

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺎي بهم بگي:

ﻣﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺍی



نظرات شما عزیزان:

ساجی
ساعت17:37---13 مهر 1394
سلام خوبی؟اومدم تبریک بگم بت .خوشحال شدم اون خبروشنیدم .دوشت دارم فعلا عشقم
وبلاگتم خوبه
خخخخخخ سلام مرسی.از محیا خبر نداری؟دارم دیوونه میشم بدون شما.


ستاره
ساعت16:04---31 شهريور 1394
سلام مونا جون دلم واست تنگ شده وبت نانازه
پاسخ:ستاره جون مرسی عشقم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 28 شهريور 1394برچسب:, ساعت 21:1 توسط mona |